Alla inlägg den 21 februari 2012

Av Kristina - 21 februari 2012 22:24

Ikväll insåg jag en konstig sak.. varje gång jag är sprudlande glad, lyckligt kär så säger jag något dumt som får mig stanna upp och fundera... MEN HUR I H*LVETE TÄNKTE JAG NU!!!!

& varför gjorde jag såå??? tur jag har ett hjärta som förklarar och får mig stanna upp och tänka på varför och hur jag fungerar så jag kan ändra mig. VIlket är ett livslångt åtagande!

Av Kristina - 21 februari 2012 11:32

Jag vaknade.. solen sken och himlen är blå men det blåser trots det så blev det ett par timmars promenad och planera inför att äta middag med släkten *Mums* Ska smaska semla ikväll och ser framemot att få umgås.

Men just nu så är det träning i hjärnan och längtan efter hjärtat. Men läsa lite och sen ner..


Hoppas ni får en underbar fettisdag   

Ovido - Quiz & Flashcards