Alla inlägg den 7 mars 2012

Av Kristina - 7 mars 2012 17:10

Det känns som jag glömt att tala om för mina nära och kära, släkt och vänner hur otroligt GLAD & STOLT jag är över er!!! När jag behöver hjälp och stöd så finns ni där.. ni ska veta att det är guld värt och jag finns alltid för er.  Men än en gång om ni glömt det...TACK!!!! FÖR ATT NI ÄR NI & FINNS FÖR MIG!!  

Jag fick höra att man får som man förtjänar och just nu så skäms jag över att jag lät en negativ tanke ta över mig idag. Jag har det bästa som man kan ha. Jag bor i ett fantastiskt hus, jag har fantastisk släkt och vänner där vi hjälps åt och stöttar. Jag har vatten och värme, tak över huvudet och kärlek i mitt hjärta. Jag saknar inget i mitt liv.

Att mitt liv är så fantastiskt är de människor runt omkring mig som delar mitt liv, som ger mig respekt, uppskattning och kärlek. TACK TILL ER ALLA FÖR ATT JAG FÅR DET JAG FÖRTJÄNAR, ETT LIV MED MYCKET KÄRLEK     

Ovido - Quiz & Flashcards