Alla inlägg den 19 mars 2012

Av Kristina - 19 mars 2012 10:26

12 Mars kollade jag och fick svar att ville jag köpa hönsen så var det mina. 14 mars stod hjärtat i ladugården och snickra för fullt av det matrial som fanns hemma och han kom ganska långt, ja nästan klar men saknades lite hönsnät så nu är det införskaffning av resten för att han ska kunna göra klart. Uppdatering kommer   

Av Kristina - 19 mars 2012 09:50

Förra veckan skaffade min sambo telia på mobilen pga. han ringer så mycket, han passade på att skaffa en ny mobil som han kan använda när han är hemma    Med detta inser jag att jag inte längre kunde ha kvar mitt kära halebop kontantkort som jag haft i över 10 år, det pga av vi surrar timtal med varandra..

Vi surra fram och tillbaka och jag kollade på kontantkort och abbonemang, kollade även på mobiler då jag nu allt för länge behövt en ny. Skrattar haft problem att svara eller ringa och när jag ställt klockan så ringer den så har jag inte kunnat stänga av   

Så efter mycket om och men så vart det ny mobil och telia men problem nånting, har inga nummer kvar.. tog mig ett tag att ens få på telefonen och YES!! lyckades ringa idag efter ett par dagar...

Undrar om jag är för gammal för att byta sort.. modell.. ja allt.. eller så har jag hängt för länge med Ericsson o Halebop..inser att jag brytit med dem efter mer än 10 år med samma.. undrar om det hade kunnat kallas kärlek  

Men kärlek kan ta slut, hjärtat släppte av mig i stalon för min promenad, efter 1/3 väg hem så dog min ericsson (kanske kände sig sviken) för den dog.. så fram med min nya och fippla lite innan han kunde ringa upp mig igen för att surra bort ett par timmar medan jag njöt av promenad.. tog lite längre tid, vet inte om det var snön som gjorde det tungt gått men fick till 3 timmar så härligt att jag är halvvägs på utmaningen denna vecka 

Hoppas ni också får en underbar dag. KRAM VÄNNER!!


Ovido - Quiz & Flashcards