Alla inlägg den 14 november 2011

Av Kristina - 14 november 2011 20:10

Jag & hjärtat vaknade, vi låg, lyssnade & jag var 100% säker på att en mus tagit sig in..så trodde nog han med    Haha vad vi både hoppa högt när vi insåg att min lillebror smygit sig in och funderade när vi skulle vakna    ops..Ja det blev ingen promenad för mig och en lite stressig avfärd för hjärtat men men så går det när den ena lämnar nyckeln i dörren och den andra låser.. Det blev en bra diskution med lillebror om min framtid och mina planer, kändes så skönt att han nu vet hur det ser ut  

Lagade god middag så det blev även matlådor och har hunnit tänka mycket på helgen och våra diskutioner, jag är verkligen glad att jag hittat en man som får mig så glad och peppad och som stöttar mig, att jag har haft sån tur som hittat någon som vill och kan prata om allt.. helt otroligt att allt känns så rätt.. undrar om det är för att jag är kär eller?!?

Nej nu längtar jag efter sängen   Sov gott alla där ute och jag önskar er all lycka   

Ovido - Quiz & Flashcards