Alla inlägg den 21 december 2011

Av Kristina - 21 december 2011 20:55

Såg på reklamen på tv och inser att om någon skulle vilja ge mig något så ge mig något från UNICEF.se

Vi har allt och kan skaffa allt vi vill men barn och djur kan inte det..


Tänk också på att om ni inte vill ge mig pengar så när ni tänker en ond tanke om någon/något.. gör mig den tjänsten att försök se det från ett annat håll.. ge onskan ett leende.. vända andra kinden till.. behöver ni stöd för att klara det..

så finns jag här  



Hat föder hat, kärlek föder kärlek och det värmer det kallaste hjärta även om vi inte tror det   

Av Kristina - 21 december 2011 20:35

Igår provade jag baka tunnbröd och det var så roligt, surra en stund med min pappas föredetta särbo (pappa gick bort 2005). När jag kom hem vid midnatt och var ut med hundarna så hann jag tänka att jag har verkligen haft starka kvinnor omkring mig.. Lugna och överdrivet snälla.

Sen idag blev en positiv dag på jobbet med trevliga människor, kände enorm glädje när jag skyndade mig hem efter alla "hej" till vänner och bekanta  

Dock lite trött så somna på soffan och jag som hade så mycket att göra men helt otroligt så vet hjärtat vad och när jag behöver något så han plingade och stötta mig    Fick det jag skulle göra gjort.. nu blir det lite surr..slå in lite packet och sen den underbara sängen  


Hoppas på orka och få lite tid att skriva imorgon igen men annars önskar jag er en god natt och en trevlig dag   

Ovido - Quiz & Flashcards